Skip to main content

Business English

Loading...
On the line - the art of English telephone conversation One Day Crash Course
1 Tagesseminar
Inhouse
One Day Crash Course

Kundenorientierte Telefonate bilden oft den Grundstein für eine gemeinsame, gewinnbringende Partnerschaft. Die Teilnehmer lernen, Standardgespräche und "problematische" Telefongespräche in der Fremdsprache wirkungsvoll zu meistern und dabei das Image der Firma überzeugend darzustellen. Basics of effective telephone conversation: In this first part we look at the art of conversing on the telephone in the English language. We will examine - the kind of words and phrases we might use - examine how to control nervousness - explore some cultural background; Why small talk isn't small!; On the line strategies for different types of calls; Get it right from the start. How to set the tone; Verbal interaction. It always takes two to tango; How to decode - understand signals; Dealing with success or disappointment; Round up and discussion; Throughout the trainee will have opportunities to practice in a non-threatening interactive environment. The aims are for you to gain greater confidence, to help you understand important cultural differences and to help you expand your vocabulary so you can speak more creatively.

Kursnummer HZ456705
Kursdetails ansehen
Gebühr: 560,00
Business English for Refreshers Two Day Crash Course
2 Tagesseminar
Inhouse
Two Day Crash Course

Sie benötigen im täglichen Leben immer mehr Business English und möchten diese Kenntnisse schnell und systematisch aufbauen oder wieder aufleben lassen. Neben Redewendungen und typischen Terminologien, die im Geschäftsleben hilfreich sind, werden die wichtigsten Grammatikthemen wiederholt. Ebenso erhalten Sie eine Einführung in die Geschäftskorrespondenz. Grammatik; Wiederholung der Grundgrammatik; kurze Einführung in die Geschäftskorrespondenz; Standardphrasen; E-Mails; Anfragen; Angebote; Begegnungen mit Kunden und Besuchern; Small-Talk; Interkulturelle Besonderheiten; Vorstellen des Unternehmens und der Kollegen; Telefongespräche; Typische Redewendungen; Meetings vereinbaren

Kursnummer HZ456702
Kursdetails ansehen
Gebühr: 1.120,00
Loading...
28.03.24 13:28:37